Algemene Ledenvergadering 25 februari 2023

Op zaterdag 25-02 was onze Algemene Ledenvergadering (ALV) in de Kuip. Een goede opkomst in een gemoedelijke sfeer typeerde deze vergadering weer. Vele zaken kwamen aan de orde zoals: hetjaar-  en financiële verslag van 2022, de activiteiten voor 2023, de installatie van een nieuw bestuurslid: Erna Hulsenboom, en nog vele andere punten.

Onze volgende ALV is op zaterdag 18 november, waarbij ons jaarboek Straet & Vaert 2023 weer zal klaarliggen voor onze leden. Noteert u deze datum vast in uw agenda.

Na een welverdiende pauze hield Hanneke Vromans een presentatie over Liedertafel Echo der Duinen. In 2023 bestaan ze 150 jaar. Op 22 en 23 april is er o.a. een fototentoonstelling in het Uilennest, waar onze Evelien Mank met haar Foto Werkgroep veel werk en tijd in hebben gestoken. Dus iedereen gaan kijken in dat weekend.

Reacties zijn gesloten.